Fossil

"Érezd magad jól a Fossilodban!" Ez az amerikai designer cég szlogenje.

Például azzal, hogy úgy öltözködsz és olyan karórát viselsz, amely tetszik neked, melynek stílusa van és illik az egyéniségedhez, melyben jól érzed magad. A divatos modellek tartós nemesacél tokkal, vízálló szigeteléssel és minőségi japán szerkezetekkel készülnek.

A Fossil óragyár az egyik legnagyobb olyan cég, amiről általában kevesen tudnak. Pedig a Fossil ellenállhatatlanul divatos, főként quartz órákból összetevődő felhozatalánál az árak is következetességre utalnak. Hogy mekkora cégről van szó, azt a tavalyi 850 millió dolláros forgalma mutatja.
A vállalatot a Kartsotis fivérek (Tom és Kosta) alapították 1984-ben. Az arculatot két, egyformán szemmel tartott irányelv határozta meg, érték és divat, egyedüliként az órapiacon, így az arculat nagyot tarolt és igazi amerikai terméket formált a Fossilból. Olyan időtálló órák születtek, amelyek gond nélkül tudtak változni megjelenésükben úgy, ahogy azt a divat megkövetelte. 1984 óta a cég meghökkentő növekedésen ment át. 1993-ban mindössze 70 millió dollárnyi bevétellel befészkelte magát a Wall Street-re, és NASDAQ listázott vállalattá nőtte ki magát a FOSSIL név alatt.
Hogy megőrizzék a minőséget és irányíthassák a termelést, beruházásokba kezdtek a 90-es évek elején. Ahogy egyre sikeresebb lett a Fossil vállalat, terjeszkedni kezdtek más területekre, mint pl. a bőripar, napszemüvegek és egyéb javak, így célba vették a földrajzi terjeszkedést is. Mára rengeteg terméket forgalmaznak, multinacionális márkanevek tulajdonosaként a világ 90 országában. Saját üzleteiken kívül rengeteg forgalmazónál folyik az árusítás, illetve internetes eladások is hozzátesznek az évi 850 millió dolláros bevételhez.

Az óráikat minden esetben Texasban készítik, minőségi nemesacél, bőr, kristályüveg felhasználásával. Óráik időtállóak, divatóráktól szokatlan módon több szezonon át jelen vannak a piacon, bizonyos modelljeik szinte klasszikussá váltak. Fossil egy globális kiskereskedő, mely szakosodott a designra, az innovációra, a marketingre, a divat életmód és kiegészítő termékekre. Középpontjában egy olyan elkötelezettség áll, ami a kreativitást és a létező legjobb designt hozza létre. Két fő üzleti ága: a Fossil márka, és egy multi-brand karóra üzlet. A több mint 390  Fossil üzlet van a világon. A Társaság folyamatosan fejleszti multi-brand portfólióját,  a designe világszínvonalú.

1-12 a 54 találatból
megjelenítve
Részletes kereső
Növekvő irány beállítása
Rács Lista
Oldal:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5