Garanciális kérdések

Garanciális ügyintézéshez a következő dokumentumok szükségesek:

  • a jótállási jegy
  • a vásárlás tényét, helyét és időpontját igazoló dokumentum (számla, blokk)

A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. A jótállási határidő a fogyasztó részére történő átadás napjával kezdődik. Az óra kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a kijavítási időnek azon részével, amely alatt a vásárló az órát nem tudta rendeltetésszerűen használni.

 A garancia nem vonatkozik:

  • a nem vízálló óráknál a vizesedésből adódó meghibásodásra
  • a mindennapi használatból adódó kopásra, elhasználódásra
  • a nem rendeltetésszerű, durva, nem megfelelő használatra visszavezethető sérülésekre, mint például az óra tokját, szíját, csatját vagy az abba ágyazott köveket, koronát, gombokat érő külső mechanikai hatások (ütés, karcolás, súrlódás) okozta sérülésekre.
  • ha hibát nem az erre kijelölt szakszerviz vagy a képviselet vagy annak kiskereskedelmi üzletei révén alkalmazott, bizonyítottan szakszerűtlenül elvégzett javítás vagy beállítás okozta.

Az ékszerek esetén a garancia nem vonatkozik:

  • mindennapi használatból adódó kopásra, elhasználódásra
  • a nem rendeltetésszerű, durva, nem megfelelő használatra visszavezethető sérülésekre, mint például az ékszert vagy az abba ágyazott köveket érő külső mechanikus hatások (ütés, karcolás, súrlódás, feszítés, stb.) okozott sérülésekre
  • a nem megfelelő karbantartás miatt keletkezet sérülésekre, a bőr, kaucsuk és textilanyagok természetes elhasználódására
  • ha a hibát nem az üzletünk révén alkalmazott, bizonyítottan szakszerűtlenül elvégzett javítás vagy beállítás okozta

Garanciavesztés okai:

  • amennyiben a hibás terméket vevő nem a garancialevélben feltüntetett szervízben szervizelteti a garancia ideje alatt

Szervizek elérhetőségei:

Garanciális időn belül célszerű a garancia elvesztésének elkerülése miatt ezekre a címekre eljuttatni az esetlegesen meghibásodott terméket, de üzleteink valamelyikébe is leadhatják.

Time Service Bt.

  • 1085 Budapest Baross utca 20
  • Tel.: 06 1 318 5658
  • Márkák: Fossil, DKNY, Michael Kors, Emporio Armani,Diesel, Skagen.

TMC Kft.

  • 1134 Budapest, Csángó u. 4/B.
  • Tel.: 06 1 350 2063
  • Márkák: Lorus, Seiko,Pulsar

Fast Hungary Kft.

Casio szerviz átvételi pont:

  • 2045, Törökbálint, Dulácska u. 1/a
  • Tel.: 06 23 330 830 (1-es mellék)

Casio szerviz átvételi pont: Set Comp Kft.

  • 1094 Budapest, Ferenc krt. 15.
  • Tel.: 06 1 216 4695
  • Márkák: Casio

Ungaro Swiss Kft.

  • 1072 Budapest, Rákóczi út 4-6. Astoria Center
  • Tel.: +36 1 328 0078
  • Email cím: szerviz@ungaroswiss.hu 
  • Márkák: Doxa, Roamer, Sector

Citizen CTC Szerviz Bt.

  • 1073 Budapest Erzsébet krt.4. félemelet 5.(A Blaha Lujza térnél)
  • Tel.: 06 1 322 0092
  • Email cím: citizenoraszerviz@gmail.com
  • Tommy Hilfiger, Citizen, Bulova, Cool Watch

Óramű Kft.

  • 1089 Budapest, Gaál Mózes u. 5-7. - Öthétház, 3. emelet 331.
  • Tel.: 06 1 951 3301
  • E-mail: info@oramu.hu
  • Márkák: Go Girl Only, Junkers, Tekday, Pierre Lannier,Zepplin

It's Time Shop:

  • 1089 Budapest, Gaál Mózes u. 5-7. - Öthétház, 3. emelet 314
  • Tel.: 06 1 269 1078
  • Márkák: Gant, Bering, Swiss Military Hanowa, Nautica, Paul Hewitt, Qudo Collection, Ti Sento

Divisio PP Kft.

  • 1139 Budapest, Forgách u. 9/B.
  • Tel.: 06 20 555 03 70
  • Tel.: 06 1 920 15 44
  • Márkák: Festina

Thomas Sabo GmbH & Co. KG

Thomas Sabo GmbH & Co. KG

Costumer Service

Martin-Luther-Straße 20

D-91207 Lauf

Germany ( Németország)